niedziela, 4 maja 2014

URBAN VILLAGER

Weekend majowy dobiega końca, niestety albo i stety. Pora na mobilizacje i jakieś konstruktywne zadania.
Póki jeszcze jesteście w dresikach, zapewne w łóżku i do tego z drinkiem z palemką.. zachęcam do komentowania majowo-printowego posta :) Stylizacja trochę pokazuję jak spędziłem mój wolny czas.. soxy i klapki Adidasa.. Jeden z mocniejszych TRENDÓW SS2014.
Co wy o tym sądzicie? Czy to już przesadza?
Ja mówię, że mega wygodny, ale czy nie za..wygodny? Anja R. ratuj.

PS. Dziękuje bardzo modelkom, których stylizacje idealnie się zgrywały kolorystycznie.



 





KOSZULKA/T-SHIRT GIVENCHY VITKAC
SPODENKI/SHORTS GIVENCHY VITKAC
SKARPETKI/SOX ASOS
KLAPKI/SANDALS ADIDAS

ZDJĘCIA/PHOTOS EWA LENDO

5 komentarzy:

  1. Widzę z opóźnieniem, ale niestety ten trend dotarł do Polski. Szczerze, myślę że gdybyś nie zobaczył klapek ze skarpetkami na wybiegu wyśmiał byś każdego w takim zestawieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już było, ale nie było nazywane trendem.. na ten sezon już tak. Jeśli chodzi o wybieg wiadomo, że to było wcześniej.. ale tak naprawde czego nie bylo ;)

      Mało jest osób, ktore są na tyle odważne zeby ubrac sandaly ze skarpetkami.. bynajmniej mam naszczęście kilku znajomych, którym się idealnie udało wystylizowac sandały. A jeśli chodzi o polskie realia 'pan menel' w kubotach nie robi już na mnie wrażenia. Nie ma śmiechu.

      Usuń
  2. Mi tam się podoba, klapki i skarpetki są tak chamsko dziwne, lubię taki stuff

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jestem pewny tych klapek i skarpet ale jezeli tak ma byc to ok : ) Cos w to sobie ma - jak to napisał przedmówca sa chamsko narzucone do tego stroju ale cos to w sobie ma trzeba przyznac i coraz bardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń