sobota, 22 marca 2014

PINK H.

Tak, wiem to tło nieźle nadaje po oczach... No ale skoro moja stylizacja jest w takich a nie innych barwach, to przynajmniej tyle mogę zaoferować wszystkim fanom modnego w tym sezonie różu. Chciałbym, żebyście w dzisiejszym poście zwrócili uwagę na kurtkę młodej polskiej marki Bola. Dla tych, dla których projekty Oli Bajer nie są obce, pewnie też kojarzą mnie z jej ostatniej sesji wizerunkowej. Przede wszystkim była to super zabawa i cieszę się, że mogłem uczestniczyć w tym projekcie, bo to kolejne doświadczenie na moim koncie. No ale to już było jakiś czas temu, a obecnie czekam już na nowe projekty i pokaz na łódzkim tygodniu mody, który w tym roku wyjątkowo odbędzie się w maju. Taką mam nadzieję, bo różne plotki zdarzyło mi się słyszeć.








KURTKA/JACKET BOLA
KOSZULKA/T-SHIRT COS
SPODNIE/PANTS H&M
BUTY/SHOES HOGAN
CZAPKA/HAT ASOS
ZEGAREK/WATCH ALDO

ZDJĘCIA/PHOTOS EWA LENDO

1 komentarz:

  1. You have such an awesome style. they're amazing!! even though i don't understand polish still gonna follow your blog! ;)

    http://fashionascend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń