piątek, 28 marca 2014

OUT OF SIGHT

Aktualnie trochę się wkurzyłem.. bo napisałem ładny tekst o tym, że post jest "Koszykowy" i że to ten ostatni weekend... i trzeba się zobaczyc..., dziś wieczorem i jutro na śniadaniu w moim ulubionym barze zza rogu, jednak mój kochany komputer chciał mi uprzykrzyc życie wyłączając się bez powodu przy momencie publikacji.. Także mam nadzieję, że tym razem to przeczytacie i będziemy razem żegnac Koszyki popijając kawior i wsuwając ziemniaczki :)

Było też o UEG'u, który zamyka się w poniedziałek. Mam nadzieję, że szybko znajdę miejsce na mapie Warszawy gdzie będziecie mogli mnie odwiedzac ;) Chyba warto liczyc zawsze na nowy początek i nie myślec o tym co się kończy. Pozdrawiam M (:








 



PŁASZCZ/COAT  S.OLIVER
SWETER/SWEATER COS
BLUZA/LONGSLEEVE UEG
DŻINSY/JEANS H&M
OKULARY/SUNGLASSES LANVIN FOR H&M
BUTY/SHOES DR.MARTENS

ZDJĘCIA/PHOTOS  EWA LENDO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz